Obchodní podmínky pro online prodej členství ve fitness centru MOViE GYM

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností SF institut s.r.o., se sídlem Habrmannovo nám. 15, 312 00 Plzeň, IČ: 07279841, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, spisová značka C 36758, e-mail: moviegym@gmail.com (nebo lépe: [doplňte Váš firemní e-mail na vlastní doméně, např. info@moviegym.cz]), telefon: 602 876 935 (dále jen „Poskytovatel“), a fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „Uživatel“), která uzavírá smlouvu o poskytování služeb prostřednictvím webového rozhraní www.moviegym.cz (dále jen „Webové rozhraní“).

1.2. Definice Členství: Členstvím se pro účely těchto Obchodních podmínek rozumí oprávnění Uživatele ke vstupu a využívání prostor a vybavení fitness centra MOViE GYM provozovaného Poskytovatelem na adrese

www.moviegym.cz

(dále jen „Fitness centrum“) v rámci jeho otevírací doby a po dobu trvání zakoupeného typu členství. Členství nezahrnuje vstup na skupinové lekce ani jiné doplňkové služby, které mohou být nabízeny za samostatnou úhradu, není-li u konkrétní nabídky výslovně uvedeno jinak.

1.3. Webové rozhraní umožňuje Uživateli zakoupit následující typy členství do Fitness centra: a) Jednorázový vstup: oprávnění k jednomu vstupu do Fitness centra v konkrétní den. b) Měsíční členství: oprávnění ke vstupu po dobu 30 po sobě jdoucích dnů. c) Čtvrtletní členství: oprávnění ke vstupu po dobu 91 po sobě jdoucích dnů. d) Půlroční členství: oprávnění ke vstupu po dobu 183 po sobě jdoucích dnů. e) Roční členství: oprávnění ke vstupu po dobu 365 po sobě jdoucích dnů. (dále společně jen „Členství“)

1.4. Tyto Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Uzavřením Smlouvy Uživatel potvrzuje, že se s těmito Obchodními podmínkami a Provozním řádem Fitness centra seznámil a souhlasí s nimi.

2. Uzavření smlouvy

2.1. Prezentace Členství na Webovém rozhraní má informativní charakter a Poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu ohledně těchto produktů. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

2.2. Uživatel objednává Členství prostřednictvím objednávkového formuláře na Webovém rozhraní. Objednávka Uživatele je návrhem na uzavření Smlouvy. Smlouva je uzavřena okamžikem doručení potvrzení objednávky (akceptace) ze strany Poskytovatele na e-mailovou adresu Uživatele zadanou v objednávce.

2.3. Uživatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Uživatel sám.

3. Cena a platební podmínky

3.1. Cena každého typu Členství je uvedena na Webovém rozhraní. Ceny jsou konečné, včetně DPH, jelikož Poskytovatel je plátcem DPH.

3.2. Platbu za Členství lze provést bezhotovostně prostřednictvím online platební brány GoPay (platební kartou nebo jinými metodami podporovanými bránou GoPay).

3.3. Členství je aktivováno (tj. Uživatel získává právo vstupu do Fitness centra) okamžikem připsání celé ceny Členství na účet Poskytovatele a doručení potvrzení o úspěšné platbě Uživateli, není-li výslovně stanoveno jinak (např. u Členství s odloženým datem začátku platnosti zvoleným Uživatelem při nákupu, pokud tuto možnost Poskytovatel nabízí).

3.4. Doba trvání Členství (30, 91, 183 nebo 365 dnů) začíná běžet dnem jeho aktivace (první den se započítává jako celý den) a končí uplynutím posledního dne sjednané doby o půlnoci (např. měsíční členství aktivované 1. července končí 30. července o půlnoci). Jednorázový vstup je platný pouze pro jeden vstup v den jeho aktivace nebo v den, pro který byl zakoupen, je-li tato volba k dispozici.

3.5. Zakoupené Členství se automaticky neprodlužuje. Pro pokračování v využívání služeb Fitness centra po skončení platnosti Členství je Uživatel povinen zakoupit si nové Členství.

3.6. Poskytovatel vystaví Uživateli daňový doklad – fakturu na základě přijaté platby. Tento doklad bude zaslán Uživateli elektronicky na jeho e-mailovou adresu.

4. Práva z vadného plnění a reklamace

4.1. Poskytovatel odpovídá Uživateli za to, že poskytované služby (Členství) odpovídají popisu uvedenému na Webovém rozhraní a jsou poskytovány v souladu se Smlouvou.

4.2. V případě vadného plnění má Uživatel právo na přiměřenou slevu z ceny, nebo pokud je to možné a účelné, na náhradní poskytnutí služby. Není-li to možné, má právo odstoupit od Smlouvy v rozsahu vadného plnění. Práva z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

4.3. Reklamaci může Uživatel uplatnit písemně na e-mailovou adresu Poskytovatele uvedenou v čl. 1.1 těchto Obchodních podmínek. V reklamaci Uživatel popíše vadu a uvede preferovaný způsob vyřízení.

4.4. Poskytovatel vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího řádného uplatnění, pokud se strany nedohodnou na lhůtě delší. O výsledku reklamace bude Uživatel informován e-mailem.

5. Odstoupení od smlouvy (pro Uživatele – spotřebitele)

5.1. Uživatel, který je spotřebitelem (dále jen „Spotřebitel“), má právo odstoupit od Smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy.

5.2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení informovat Poskytovatele formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem na adresu Poskytovatele uvedenou v čl. 1.1). Lhůta pro odstoupení je zachována, pokud Spotřebitel v jejím průběhu odešle Poskytovateli oznámení o odstoupení. Spotřebitel může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, pokud jej Poskytovatel poskytuje, není to však jeho povinností.

5.3. Pokud Spotřebitel výslovně požádal Poskytovatele (např. aktivním zaškrtnutím příslušného políčka v objednávkovém formuláři), aby s poskytováním služeb (tj. s aktivací Členství a umožněním přístupu do Fitness centra) bylo započato již během 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy, a Poskytovatel na základě této žádosti s plněním započal, je Spotřebitel v případě odstoupení od Smlouvy povinen uhradit Poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy. Poměrná část se vypočítá na základě celkové ceny Členství a počtu dnů, po které bylo Členství Spotřebiteli aktivně k dispozici.

5.4. Bylo-li Členství typu Jednorázový vstup na základě výslovné žádosti Spotřebitele plně využito (Spotřebitel uskutečnil vstup do Fitness centra) před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení a Spotřebitel byl předem poučen o tom, že poskytnutím plnění zaniká právo na odstoupení, nemá Spotřebitel právo od Smlouvy odstoupit.

5.5. V případě platného odstoupení od Smlouvy vrátí Poskytovatel Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení, všechny peněžní prostředky, které od něj na základě Smlouvy přijal, případně snížené o poměrnou část dle bodu 5.3. Pro vrácení plateb použije Poskytovatel stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitel výslovně neurčí jinak.

6. Uživatelský účet a podmínky využívání členství

6.1. Přístup k Členství a jeho správa mohou být podmíněny registrací Uživatele a vytvořením uživatelského účtu na Webovém rozhraní nebo v související mobilní aplikaci. Uživatel je povinen při registraci uvádět pravdivé a aktuální údaje.

6.2. Členství je nepřenosné na jinou osobu bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.

6.3. Uživatel je povinen dodržovat platný Provozní řád Fitness centra (dostupný na Webovém rozhraní a v prostorách Fitness centra) a tyto Obchodní podmínky.

6.4. V případě závažného nebo opakovaného porušení Provozního řádu Fitness centra nebo těchto Obchodních podmínek ze strany Uživatele (např. poškození majetku, ohrožení bezpečnosti ostatních, umožnění vstupu neoprávněné osobě, opakované nerespektování pokynů) je Poskytovatel oprávněn po předchozím upozornění (je-li to vzhledem k okolnostem možné a účelné): a) zkrátit dobu trvání aktivního Členství Uživatele o přiměřený počet dnů (např. o 7 dnů za každé takové porušení), nebo b) okamžitě ukončit Členství Uživatele bez nároku na vrácení zaplacené ceny Členství nebo její poměrné části. Posouzení závažnosti porušení a volba sankce náleží Poskytovateli s přihlédnutím k okolnostem konkrétního případu.

6.5. Zakoupené Členství nelze přerušit (pozastavit) ze strany Uživatele, a to ani z důvodu nemoci, dovolené či jiných osobních důvodů, není-li Poskytovatelem výjimečně a na základě individuální žádosti stanoveno jinak. Nevyužití Členství ze strany Uživatele nezakládá nárok na vrácení ceny Členství ani její části.

7. Ochrana osobních údajů

7.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Uživatele v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a dalšími platnými právními předpisy České republiky.

7.2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů, včetně účelů zpracování, právních základů, doby uchování, informace o případných příjemcích, poučení o právech Uživatele (jako subjektu údajů) a kontaktních údajů pověřence pro ochranu osobních údajů (pokud byl jmenován), jsou obsaženy v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, který je dostupný na Webovém rozhraní [uveďte přesný odkaz na dokument na Vašem webu]. Uživatel potvrzuje, že se s těmito Zásadami ochrany osobních údajů seznámil před uzavřením Smlouvy.

8. Vyšší moc

8.1. Poskytovatel neodpovídá za neplnění povinností dle Smlouvy, pokud bylo způsobeno okolnostmi vyšší moci, které nemohl předvídat ani jim zabránit (např. válka, živelní pohromy, pandemie a související vládní nařízení omezující provoz, rozsáhlé výpadky energií apod.).

8.2. V případě zásahu vyšší moci bude Poskytovatel Uživatele neprodleně informovat a navrhne přiměřené řešení (např. prodloužení platnosti Členství o dobu trvání překážky), je-li to možné.

9. Závěrečná ustanovení

9.1. Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.7.2025.

9.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu jednostranně měnit, zejména z důvodu změny relevantní legislativy, zavedení nových služeb nebo technologií, nebo změny provozních, organizačních či obchodních procesů.

9.3. O změně Obchodních podmínek a datu jejich účinnosti bude Uživatel informován vhodným způsobem, zpravidla e-mailem na adresu uvedenou v jeho uživatelském účtu a oznámením na Webovém rozhraní, a to nejméně 15 dnů před plánovaným nabytím účinnosti změn.

9.4. Pokud Uživatel se změněnými Obchodními podmínkami nesouhlasí, má právo je odmítnout a Smlouvu z tohoto důvodu vypovědět písemně (e-mailem) Poskytovateli. Výpověď musí být doručena Poskytovateli před datem nabytí účinnosti nových podmínek. Smlouva v takovém případě zaniká ke dni předcházejícímu dni účinnosti nových Obchodních podmínek. Pokud Uživatel Smlouvu nevypoví, má se za to, že se změnou Obchodních podmínek souhlasí a je jimi vázán od data jejich účinnosti.

9.5. Právní vztahy mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

9.6. Případné spory mezi Poskytovatelem a Uživatelem budou řešeny primárně smírnou cestou. Pokud nedojde k dohodě, budou spory řešeny věcně a místně příslušnými obecnými soudy České republiky.

9.7. Uživatel, který je spotřebitelem, má v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze Smlouvy. Subjektem příslušným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (ČOI), Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, web: adr.coi.cz. Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: ec.europa.eu/consumers/odr.

9.8. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto Obchodních podmínek neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, nedotýká se tato skutečnost platnosti, účinnosti a vymahatelnosti ostatních ustanovení. Strany se zavazují nahradit takové ustanovení novým, které co nejlépe odpovídá původně zamýšlenému účelu.

9.9. Provozní řád Fitness centra je nedílnou součástí ujednání mezi Poskytovatelem a Uživatelem a Uživatel je povinen se jím řídit.

Comments are closed.